К онкуренцията е хубаво нещо. Когато я възприемаме правилно, можем да я използваме като инструмент, който ни помага да подобрим собствените си способности.
Въпреки това често конкурентите публично се критикуват. Рядкост е, когато се похвалят и си струва да се отбележи.
Именно това направи Франк Мосер, вицепрезидент на Porsche и ръководител на дивизиите за моделите 911 и 718. В интервю за австралийското издание Drive Мосер казва, че е останал много впечатлен от Hyundai Ioniq 5 N.
„Научихме много от тази кола. Карах я няколко пъти. Направили са я много, много добра. Отвори ни очите. Помня, когато взех с нея Андреас Прюнингер, той е моят г-н GT, ръководител на GT моделите. Казах му, че ще го взема с Ioniq 5 N, а той ми отговори: „Остави ме на мира, не искам тези електрически работи“. Но влязохме в колата, натиснах N Grin Boost бутона и той беше изумен. Наистина са направили нещо впечатляващо“, разказва Мосер.
Той и екипът му да се вдъхновили от някои от функциите на конкурента. Например виртуалните звуци и симулацията на смяна на предавки.
Мосер споделя, че „това е пътят“, но е категоричен, че шофьорите трябва да имат възможност да избират дали да включат такъв режим или да го изключат по всяко време. „Клиентът трябва да реши дали иска да се вози в тишина, или да е част от играта. Това е посоката на бъдещето“, казва той.
И споделя, че Porsche винаги разглежда както правят другите компании. И отново казва, че Ioniq 5 N им е отворил очите за някои възможности на EV.